Friends

Saturday, August 17

Macarons Sedap

Time bulan puasa haritu aku ada buat jual macarons bagi yang tak tau. Alhamdulillah ramai yang nak try macarons aku. Syukur. Lagi nak raya lagi menjadi jadi order nya. Sampai malam raya pun terkontang kanting aku sorang sorang kat dapur sampai dua tiga pagi. Fuhh.. 


Haa yang ini sebahagian yang aku buat malam raya tu yang dah siap letak filling, yang sebahagian lagi aku surrender dah. Sambung esok esok tu pulak, lomah dah den malam tu ha. Huu

Tapi dalam penat penat tu pun, bila dapat mesej dari customer yang memuji muji masakan kita, of course tak semena mena terus bersemangat waja kan. Penat pun tah hilang ke mana. Terima kasih customer ;)






Again, terima kasih customer. Bagi yang nak order lagi pun insyaAllah boleh. Aku buat je walaupun raya dah lepas pun. Sms/wechat/whatsapp aku 013 527 2475. COD area Alor Setar ya. TQ