Friends

Wednesday, August 21

11082013 Cincin Merisik + 12082013 Perkhabaran Gembira

Ini sambungan entry sini yaa.. Keesokkan harinya aku keluar dengan Incik Kauselor sebab lusa tu dia dah nak balik KB dah. Sob sob :'(

Time keluar ni takde topik lain lah selain topik pasal merisik tu ha.. Frust je masing masing tak dapat kawin ikut plan. Asalnya Incik Kaunselor plan nak tunang bulan September and kawin bulan Disember. Cepat gila kann?? Kalau ikutkan aku ni asalnya idok lah kisah pun nak kawin bila bila pun, aku on je.. tapi bila dah plan bagai, aku pun dah semangat bagai, bila tak jadi niiii tak banyak sikit ada lah jugak frust nya khon.. hoho

Ok sambung balik, tengah duk nyembang nyembang tu tiba tiba Incik Kaunselor keluarkan niiii


Tsk tsk sedih jee., patutnya cincin ni bagi semalam time merisik bukan bagi harini :'( Nak nanes tite time tu tauu.. tapi tite nanes dalam hati je lah. Kang jadi drama air mata pulak kang kat situ khonn.. Huhu

Cincin belah rotan ni Incik Kaunselor beli sendiri, aku tak ikut. Kira 100 peratus pilihan dia la. Waa not bad taste dia. Huhu. Tapi sayangnya terketat sikit dengan jari aku. Jari belah kiri muat muat, jari sebelah kanan memang tak masuk langsung. Pftt~ nasib baik tak sarung semalam time merisik. hoho ;p

Keesokkan harinya kami keluar lagi nak gi tukar cincin yang ketat tu ha. Yeppy!! Incik Kaunselor suruh aku tengok tengok dulu kalau ada design lain yang aku suka. Sekali bila apek kedai tu keluarkan je satu cincin niii terus tak bekenan yang lain dah. Aku pun tak tau kenapa padahal biasa biasa je kot cincin tu. Hoho. Tak pasal je Incik Kaunselor kena topup sikit lagi sebab cincin ni berat sikit dari cincin yang ketat tu. Huhuhuhu. Terima kasih Incik Kaunselor *wink*


Ni lah haa.. Biasa je pun tapi maybe sebab bila kena cahaya dia punya bling tu over lebih compared to yang lain, sebab tu kot aku terbekenan. Huhu. Cincin yang ini saiz duabelas tapi, longgar sikit kalau pakai kat jari manis,, takpe aku pakai jari tengah :)

Ohh lupa cakap kann.. pagi 12 haribulan tu mak ngan abah bincang balik dengan Incik Kaunselor and SETUJU pulak untuk kawen sebelum habis study. whoahhh~~ Ini satu perkhabaran gumbira buat kami! Terimakaseihhhh mak and abah! I lebiu. Hoho. dan dan i lebiu khonn -.-"




p/s : Ok habis dah drama bersiri kat blog aku. Huhuhu
p/s lagi : Huaaa cuti dah nak habisssss [>.<]