Friends

Sunday, July 21

Macaroons Alor Setar

Dah tak sampai sebulan dah nak Syawal, rasanya dah boleh start pun kan tempah tempah cookies untuk raya nanti kan..  So instead of tempah kuih raya yang selalu kita jumpa like jem tart, almond london and etc, why dont kita try something different raya ni. Takde lah orang pergi rumah tu jamu jem tart pergi rumah ni pun jamu jem tart jugak. Boring~

Untuk raya ni aku suggest kan korang try macaron aku. Haha. Boleh macam tu? Actually haritu aku buat macaron kemain ramai yang puji cakap sedap sangat. Ecececee.. bukan aku nak perasan tau tapi dah orang cakap cenggitu aku sampaikan kat korang je lah. Ekekek.. Tapi memang sedap, aku makan pun macam tak boleh stop je. Haha. 

Rasanya manis, standard macaron lah kan manis.. tapi takde lah manis sangat sangat sangat. sebab haritu pernah try macaron beli online jugak manis yang teramat sampai tak boleh terima anak tekak. Yang aku buat ni kira okey lah. Filling dia pun sedap ada banyak flavour boleh pilih ikut selera korang.

Oleh sebab aku pun baru lagi mencuba cuba jual macaron ni, aku tak mau lah amik untung banyak banyak sangat pun. Dah la cost nak buat macaron ni pun dah sedia mahal, nak membuat pun quite remeh. Kecian korang kan.. huhu. So aku jamin harga aku offer ni harga yang berpatutan dan mampu milik saja. InsyaAllah.


RM1.50/pc
RM25/30pcs

Filling flavours ;- Chocolate, White Chocolate, Peanut.


Bagi yang berminat nak order please inform with full payment seminggu sebelum hari yang korang nak tu ya. Aku prefer cod untuk yang stay area Alor Setar sebab terus jumpa bagi by hand, senang. Tapi kalau yang duk jauh tu nak order jugak boleh saja. Nanti aku pack kemas kemas, secure secure supaya tak jejaskan macaron tu sepanjang proses pengeposan tu ea.

Untuk order, boleh whatsapp atau sms aku anytime. 24jam. Huhu.. 013 527 2475 

2 comments:

NurainSuperr said...

macaron warna-warni comel ! hehe

intan azira said...

Ada jual lagi ke? :) and boleh request flavor filling? Thank you