Friends

Tuesday, March 26

Addicted

Dah berkurun dah ada CoolBlog dekat mall unibersiti aku ni, tapi seingat aku sepanjang setahun setengah kat sini, sekali je kot aku try pastu dah tak teringin dah. 

But sebulan dua lepas tetiba rasa nak beli lagi sebab ada gambar Heliza comel depan kedai macam memanggil-manggil aku untuk beli. Ahaks! Beli punya beli terus melekat sampai sekarang.

Time panas-panas cenggini, dapat teguk CoolBlog secawan dua memang nikmat habis lahhh wa habaq lu~

Nak nak lagi sekarang ni selalu sangat orang offer nak belanja CoolBlog,,, memang rugi sangat la kalau menolak khennnn.. Ahaks

Minggu ni aje dah masuk kali ketiga dah aku minum CoolBlog ni ha. Haruslah semuanya perasa febret -----> Chocolate + Jelly Apple








Thanks inche bos belanja gue CoolBlog!!!!!
Alhamdulillah~~
Moga semakin dimurahkan lagi rejeki mu
Boleh lah belanja gue lagi ;')))))
Ahakssss




Im gonna pop some tags. Only got 2wenty dollars in my pocket. I'm hunting , looking for a come-up. This is fucking awesome 

5 comments:

syaz said...

sedapnye~~~nyum3..
untung lah ade org blnje kn..(jeles)

sherotpetot said...

alhamdulillah la. untung lagi orang tu dapat scholarship!!!!!! hahahahhaa

picairin said...

nk jugak cool blog.. tlg blanja.. hahahaha

Izzati Liyana Sabri said...

kalau panas panas minum, mmg peh. sedap gilalah tekak and of course this kind of drinks can make us addicted!

kemey said...

sy skrg chatime addictor,bangla tu pon da naek kenal muke yg sama hehehe