Friends

Wednesday, February 13

Diy Planner Semester 4

Aku tak pernah ada planner sebelum ni. Start terfikir nak buat planner bila kenangkan last sem punya test Discrete Math yang aku nyaris-nyaris lupa. Siap boleh planning nak berjimba bagai hari tu. Nasib baik classmate remind kan, kalau takkkkk.... huarghhhh nighttmareee!! Arigato Faizah :D Since that memang decide untuk buat satu tempat khas untuk conteng tarikh-tarikh penting macam test, or tarikh kena submit assignment ke apa.. sebelum ni main conteng dekat nota je. Subjek Math, conteng kat nota Math. Subjek Titas, conteng kat nota Titas. Tak organize kan..? So sem depan memang kena listkan kat satu tempat. Senang. Pape hal, nak planning berjimba ke apa tinggal refer situ jer ;)

Planner ni aku buat semalam dengan gigihnya guna software Adobe Photoshop dengan Photoscape. Dan seperti biasa hasilnya simple-simple saja. Sengaja letak colourful sikit bagi sedap mata memandang. Hihi









Hopefully aku guna planner ni sampai habis sem empat nanti :D

P/s : ok x boh..?

3 comments:

NinaAz said...

Selamat berplanner lah yeaaa. Hihi.. btw. Kreatif u punya idea. Warnawarni. Mrmbangkitkan lagi semangat utk berplanning. Good luck. Belajar bagus3. ♥

Izzati Liyana Sabri said...

buat sendiri? wahhh bagusnya. saya guna yg dah siap jual je. hehe. mmg kena ada planner tu. kalau tak lupa semua benda. makin dewasa, makin banyak benda kena fikir kan.

syaz said...

waa.. da ade planner la skrg. pasni insyaAllah x kn terlupa benda penting lg la. apepon nice planner.
can i have one? just kidding