Friends

Friday, December 21

Unprivate Belog

Assalamualaikum people! Ok. belog aku telah di unprivate kan semula. Happy tak? Happy tak? *LEMPANG*

Perlu ke letak gambo gelap cenggini? n.n

Aku pun tak pasti motif aku private kan belog aku. Tapi yang pasti,,, dah hampir sebulan dah. Banyak benda jugak yang berlaku sepanjang sebulan ni. Suka ada, duka ada. Salah satunya,,, tok (nenek) aku sebelah mak dah kembali ke rahmatullah beberapa minggu lepas. Hari Jumaat sebelum arwah pegi aku sempat la ikut mak pegi tengok dia kat hospital. Haritu dokter cakap dia dah teruk dah. Selang beberapa hari pastu, time aku kat U angah mesej cakap mak dengan abah on the way balik kampung sebab tok dah nazak. Pastu tengah malam tu jugak mak mesej cakap tok dah takde. Inalillah.. ;( Rupanya hari Jumaat tu la hari terakhir aku tengok arwah, sebab aku tak dapat pegi time hari pengebumian dia Isnin tu. sob sob.. Apapun Al-fatihah untuk arwah. Doakan roh arwah ditempatkan di tempat orang beriman. Ameennn..

Haa itu yang duka, yang suka pulak.. Last week semua kakak-kakak aku sefamily balik. Memang riuh rendah la satu rumah bila lengkap satu set happy family at home kat rumah tu. Cha cha pun happy je ada cousin cousin dia boleh main. Sampai tengah tengah pagi baru reti nak tidur. haihh.. And the best part bila empat adik beradik pempuan ni plus mak menyembang pasal hot hot stories. Pasal citer syaitonirajim lah bagai. Memang gemor sangat lah aku dengan citer citer seram ni. Last last sampai ke sekarang tidur buka lampu. Siap timing tv suruh dia off sendiri lepas aku dah tidur sebab takot tidur sorang sorang. Dah tu siap selimut dari hujung kaki ke hujung rambot. Adoyaiii anak sape lah ni bila part dengar citer hantu semangat bekobar, end up.. dia yang takot sekali!

Haa ni je lah antara yang berlaku dalam sebulan tu. Citer yang lain-lain biar aku simpan dalam hati je lah. Oh ye,kelas untuk sem 3 dah habis. Sumpah sedih. Sem ni sem terbaik kott sepanjang 3 sem ni. Sem depan dah tak best dah sebab ada paper 3000. Paper 3000 tu makna nya paper yang tough tahu! Sangat tak best..tak best.tak best..

Lagi tak best bila ada exam time birthday. Spoil bebenor mood birthday aku. Heh. Actually tengah buat buat sibuk dengan buku sekarang. maklum lah dah nak exam. Tapi exam aku start lambat sikit. 2january baru start. pastu dah tak stop stop dah. 3january, 5january, 6january. pastu 13january dan last 17january. Lepastu boleh watlek watcool sebulan. Cutyyyyy!!  Tapi rilek rilek pun aku dah dapat order dah untuk buat keychain dari student angah time cuti sem nanti.Hewhew. Ok sampai di sini dulu coretan aku untuk kali ini. Sehingga kita berjumpa lagi di entry akan datang. ma'assalamah wa ilalliqa'