Friends

Saturday, September 8

Hai YAB


Hai korang. Semangat memulakan semester ke 3 di bumi Unibesiti Tepi Rumah ni. Cewah. Sampai-sampai belum apa-apa terus update belog nak bagitau dunia yang aku masih di sini. Di  dpp YAB aka Kolej Yayasan Albukhary. Ingatkan aku dah kena tukar ke dpp lain tahun kedua  ni. Beriya buat entry BUBYE BUBYE segala masa mula cuti sem 2bulan lepas. At last sini jugak aku. =.=’ Hmm ntah bila laa aku boleh pindah ke dpp Maybank. Kikikih. Gatai ngat aku. Beno nye Maybank tu untuk yang da kawen je. So of course kena kawen la kan.. tu pun belum tentu dapat duk situ. Sorang ahkak ni da kawen tapi tak dapat stay dalam. kena duk luar. Ciann dia~

Ok lupakan. Oh HAI ROOMATE LAMAAAAA! Jumpa lagi kita. Okbai.

Eh haa.. Aku dapat bilik yang sangat best uols! Thanks kepada sape yang bagi aku stay kat bilik ni. HUHU. Mula-mula haritu dapat tau aku dapat bilik 318. Tak best gila! Dah la aras 3. Ok, tu ok lagi.. At least dari aras 5 turun ke aras 3, kira ok laaa.. Yang tak best nya bilik tu kat blok tepi hutan. Nun jauhh di belakang sekali. Orang cakap line wifi kat situ pun sangat menyedihkan. Beruk. Monyet dan segala yang sespesis dengannya jangan cakap lah. Mesti tak ketahuan banyak nya punyaa.. Sob Sob Sob.

Tapiiiiiii tu haritu. Pastu depa dah tukar aku dengan roomy ke bilik aras bawohhh sekali. Blok depan.  Sangat sangat sangat ALHAMDULILLAH lah! Lagipon aku bawak balik semua barang kot haritu. Takde la susah payoh nak angkut naik tangga segala. HAHAHAHAHAHAHAHA


Batak kan aku dapat bilik aras bawah pun. Gila tak batak wei.. setahun naik turun tangga dari aras 5 kot! Theeee :D BYE! 

No comments: