Friends

Monday, August 27

Syafiqah&Syakirin's Wedding

Alhamdulillah sattle sudaa segalanya. Baik akad nikahnya, kenduri sebelah kakak, sebelah abang ipar semuanya berjalan seperti yang dirancang. Syukur..



Tahniah kakak & abang ipar baru! ;')
suka gambar ni. suka. suka ^^




23haribulan8..
Jam 11pagi..
Majlis akad nikah di rumah


Rombongan tiba


Tok kadi & the gang tiba


Sesi warm up..

Kemuncak majlis..


Sah. Sah. Sah. Alhamdulillah.. dengan sekali lafaz


Pembatalan air sembahyang




23haribulan8..
Jam 1tengahari..
Majlis meraikan pengantin


Jemput makan... :)




Menu hidangan di meja pengantin




Hannah & Harraz

The Photoguestbook Booth yang aku buat itewwww. 
More details kena tunggu next entry ea ;P



25haribulan8..
Jam 12tengahari..
Bertandang



Wiwitt..


Falesya aka Cha Cha Comots


Terima kasih saudara dan jiran tetangga yang sudi join rombongan bertandang 
Inche Saidun & Puan Noraini



-TAMAT-




p/s:
Sorry gambar tak cun. Orang takde skill ni tangkap memang camtu (aku letew) Dah la tangkap tak cun, malas nak edit pulak tu. Ahaks..

p/s lagi:
Rasa sedih pulak kan bila kakak-kakak aku semua dah berkawin belaka.
Tinggal kenduri aku je lah pasni ^.^ (Ntah bila la...) 

p/s lagi lagi:
Dah nak habis cuti sem laa :'( tsk.. tsk...