Friends

Sunday, March 11

muvie marathon

Assalamualaikum. Haiiii.. Sekarang ni musim me'lagho' kan diri di panggung wayang berdekatan. Muahaha.. Jom-jom tengok muvie yang bejaya ditonton ----->



Adnan Sempit II ni aku rasa ok ok je lah cerita dia. Lawak memang lawak.. tapi takde lah sampai pecah panggung pon der =.= Adnan Sempit I best lagi kot.. bagi aku je lahhh. korang aku tak tau. Hehe tapi pape pun aku sangat suka dengan Wawa aka Yana Samsudin. Kiuttt sangat. hikhik *tibe2*


Cinta Kura-kura besttt. Tak rasa rugi pun pegi tengok. Cerita dia pun rileks-rileks je. Kira memang taste-taste aku je lah cerita ni. So untuk korang yang satu taste dengan aku, tengok lah cerita ni.. Besttt! Cuma kalau tukar hero lain lagi best kot. Kahkahkah. jahat ngat!


The Lorax. Asal nya tak plan nak tengok pun.. tapi sebab sifat ingin cuba tengok 3d membuak-buak sampai ke ladang gandum. Dan cerita ni dengan cerita satu lagi yang tak dapat dikenalpasti tajuknya je yang ada 3d.. So decide tengok The Lorax lah. Lagipun yang pegi dengan aku tu peminat tegar citer kartun. Bhahaha. Layan kan je lah kan.. ermm cerita ni ok la kalau nak bawak anak-anak pegi tengok satu family. Banyak nilai-nilai murni yang disampai nya. Hahahahahahahahaha..!




Ok tu je. Bye

2 comments:

^^eKaTiKaH^^ said...

wah... sekali 3 muvie..hehe..terbaik :D

sherotpetot said...

ngee.. sj je takde keja ^^