Friends

Saturday, November 26

semangat balik alor setaq

Assalamualaikum. Minggu ni aku balik Alor Setaq!! =.=" ceh itu pun nak kecoh padahal hari-hari pun boleh kalau setakat nak balik Alor Setaq tu. Maklum lahhh unibesiti pun kat tepi rumah jahhh. hahhaha (gelak setan)

Oke sebab utama aku balik rumah sebab cuti tiga hari doe minggu ni. Gilak tak balik.. dah lah sangap teruk nak jumpa family terchenta nih. Ngee.. Sebab lain aku nak balik dan terlebih eksited nak balik sebab.... jeng jeng jeng




sebab aku dapat mesej dari 'hakuna matata'. Dia cakap benda ni dah selamat sampai kat rumah aku dah >>>

Woiii shredder tuu.. dah lama kot aku nak benda ni finally  ia menjadi milik aku. Opss milik aku?? haha jangan marah angah. Milik angah aku, sebab angah aku yang membeli. Tapi milik mu milik ku jua kan angah kan.. Kan? Kan? Hahaha~


Sebab benda ni aku 'TER'lupa yang aku ada kelas hari Sabtu. Muahahaha~ ter yee.. tak sengaja tak pe, Incik Rofie tak marah. Wekk~




Ok bye!

4 comments:

FaFiFu said...

seb bek sdaq dri na...sila nk bgtau...bground kt blkng shreder tu pon aku punya lor

sherotpetot said...

shuu diam diam sudaa

picairin said...

fafifu mula bersora..hahaha999

FaFiFu said...

taw r slama ni silent reader ja...haiyaaaa