Friends

Saturday, October 29

kenapa sebelas?

Assalamualaikum.
Whoaaa aku kena tag lah...
Sementara tengah free nih
free la sangat =.=" buku betimbun lagi tunggu nak baca weh. pheww~
aku nak jawab lah soalan dari Lily nih.



11things bout me
1 aku sherot
2 pempuan
3 sweet nineteen.. erk
4 suka coklat
5 fabret coklat kinder boeno
6 macam lily, aku pon tak reti nak layan budak-budak. ehee
7 aku ada banyak stok baju kale hitam dalam loker
8 gigi aku tak lawa. aku nak pakai braces!!!
9 suka merayaw
10 ada tahi lalat. weee~
11 suka amek gambar sambil pose peace >.< sengalz



aku jawab soalan lily
1 Pendapat tentang facebook?
tempat stalk orang ;')))
2 Single or couple?
er.. couple. tettt.. <3
3 How about my blog?
sempoi habis~ HAHA puji ni, pasni blanja eskem ea.. ngee
4 Maksud nama anda?
cahaya termasyur
5 Pernah tak tanpa sebab benci orang?
penah je..
6 Pendapat anda kawen muda?
elak maksiat
7 Suka shopping?
Gila tak suka?!! febret pasttime tuu. hahaa
8 Kalau malas pi kelas, pi jugak or ponteng?
Amboi.. pi tanda attendance pastu larikkk!! hehe
9 When is your birthday?
5th January
10 What website do you spend the most time on?
blogspot
11 English / Malay / KoreaJapan movies?
all ;p


jawab soalan aku ni naa
1 nama manja?
2 colour favourite?
3 blog favourite?
4 korang pakai perfume apa?
5 prefer skincare or makeup?
6 why?
7single/couple?
8 lagu favourite?
9 kat mana aku boleh dapatkan mini paper shredder ye?
10 korang rasa kilafairy tu hot tak? hahaha *soalan takde motip*
11 perasaan korang lepas jawab soalan aku ni...?



kalian telah ditag
wani
soly
alya



8 comments:

D.A.Y.A.H said...

sherot..thanx tag..
auww..soalan u sume 2 mabeles betoi naa..haha
nnt bile aku free(ntah bile la ade mse free..huhu)aku wat post n try jwb ok..wat mse ni xbleh lgi kot..huhu

p/s:kilafairy 2 mampuih x hot langsung..bg aku la..muahaha

nadine said...

thanksss ssherot....
nnti jwb soalan..tak sempat nk lama2 kt blogspot lg..
==''

Lily Suhaili said...

Hahahah terrbaek ah..
toche toche bery muchh !

sherotpetot said...

@D.A.Y.A.H
xhot?? awat aku rasa dia hot wey.. haha
nway hapy belated bday cayunk!!!

sherotpetot said...

@nadine
oke awak ;')

sherotpetot said...

@Lily Suhaili
wc =p

Atiqah~~ said...

wooo~~babe!...:)...tengs tag aku..nty aku jwb sokln ang noh..haahah..sgt2 xthn tnyer single ke kapel..tgok fb akula...hik3..:)

sherotpetot said...

haha wc. soklan tu untuk orang2 lain tuuu.. hang aku dah tau pon =p hehehe