Friends

Monday, September 5

Kenduri Aqiqah Nur Falisha Umairah

Assalamualaikum. Entry lepas aku duk pum pang pum pang pasal aku dapat anak sedara baru masa pagi raya tu kan.. Cukup seminggu lepas tu ada buat Kenduri Aqiqah sikit untuk dia kat rumah. Mintak maaf lah ye kalau tak jemput. Ngehngehngeh~ Alhamdulillah majlis pun bejalan dengan oke. Aku malas nak cerita banyak sebab tak da modal pun nak becerita, maka nya aku biar gambar-gambar ni je lah yang cerita :)

Ehh Falisha buka mata sikit je. Ngintai ea.. Hee


Cukur rambut. Tengok muka tu, hee macam nak teran berak sudaa HAHAHA




Ayaz posing sakan dengan cousin dia :p

Moksu pun nak jugekkk. Tapi awat qekot sangat ni.. Macam ikan keli je. Hikhikhik

Again, Makteh pun nak jugekkkkkkkk~ Awat Makteh nampak kuruih? Bhahaha

Last but not least, MAKANNN!


p/s : Abaikan rumah aku yang semak tu ha. Kehkehkeh
p/ss : Gambar aku upload terus ja tak edit apa dah. Ada yang blur-blur tu, sebab camera dia tak chantek, fotographer dia la yang cakap camtu ;p