Friends

Sunday, August 21

selipar jamban kaler hijau pucuk pisang

Assalamualaikum. Haritu aku gi tarawikh kat masjid dekat-dekat rumah aku lah jugak. Macam biasa aku letak slipa aku kat tempat biasa yang aku selalu letak. Senang sikit nanti nak balik terus tuju situ je kan..





Lepas habis lapan rakaat, aku dengan beberapa yang lain mula la gerak balik. Terus lah aku gi kat tempat aku letak slipa aku tu tadi.. Dem!! Slipa aku tak da. Habis aku tawaf satu masjid cari slipa kale hijau aku tu, tak da jugak. Takkan orang kebas slipa aku, slipa jamban je kot.. berapa sen sangat dapat kalau jual bundle pun.




Last-last aku saruk je slipa kakak aku balik. Nasib baik kakak aku tak balik sekali, kalau tak ntah slipa sapa lah pulak jadi mangsa aku. Heee~




Balik tu terus sarung tshirt biru KMPP, capai tudung indon naik beskal terus gi masjid nak hantar slipa kakak aku tu.. Wee dah lama tak naik beskal, neves bukan main habaq hang! Bawak pun gelong-gelong macam budak baru belajar naik beskal *malu*




Bila sampai masjid tu, hat ni yang tak boleh blah ni.. Kaw tahu, slipa aku tu ada pulak dah kat depan masjid tu tapi tempat nya dah lain dah. Aku syak orang bawak gi toilet arr.. Ishhh aku tahu lah slipa aku tu slipa jamban, tapi takyah ar buat aku camni :'(




Tak pasal kena bawak balik slipa tu pulak.. Grrr buat penat aku je!

Bye!

14 comments:

NinaAz said...

u lukis guna apa ni? kreatif betul! keep blogging OK!

sherotpetot said...

TQVM. Guna paint windows7 ;)

norhatizahmohamed said...

cute ar doodle. :D
btw, nama pun selipar jamban. nasib baik umah deakt kan...

Rahmah Ram Ram said...

hahahha...kiut la dudel tu...comel sangat..selipa tu pun kiut hahhaha

sherotpetot said...

ha itu lah. kalau rumah jauh alamat nya kena kebas slipa orang lain lah balik.. wee~

sherotpetot said...

@Rahmah Ram Ram
Slipa hijau saya memang kiut ;p

arl said...

Eh sherot! hahaha

sherotpetot said...

haha hi

- abdul hadi abdul muti - said...

hahaha. lain kali padlock kan selipar tu

gadisBunga said...

kalau pakai slipar jamban pun kene ukir nama kot, baru org tau tu bukan slipar wakaf. huhu~

Marina said...

heee...comel je kartun tu..

sherotpetot said...

@- abdul hadi abdul muti -
muehehe.. malam ni saya try ea

sherotpetot said...

@gadisBunga
takpun amek marker tulis nama besar2
kalau hilang lagi xthu la
HAHA

sherotpetot said...

@Marina
heee :) thx