Friends

Sunday, August 7

quilling sampai pagi

Assalamualaikum. Semalam masuk bilik nampak bendasing ni atas laptop >>>


Wahhh dapat quilling pree... Ni kakak-kakak aku punya hal lah ni. Depa sekarang tengah demam quilling. Aku yang tak terlibat secara langsung ni pun dah sangkut sekali berquilling sekarang. Muehehe.. Ni pun aku baru je habis berquilling-quilling pastu terus buka blog dengan rakusnya nak tayang kat korang hasil pertama aku. Haha riak tak? riak tak? tengok la ni >>>






Sampai tak tidur la aku buat natang nih. Tak berapa kemas lagi ni.. Maklum lahh saya budak baru belajar :p Part yang aku rasa aku nak cabut balik part nama tu, haremm tak lawa!!

OkBye!!!