Friends

Sunday, July 31

Salam Ramadhan Edisi SherotPetot

Assalamualaikum. Alhamdulillah aku dah terhindar dari Pyrexia yang aku duk kecoh-kecoh kat entry sebelum ni tu kan. Berapa hari aku teperap kat bawah blanket sampai bau masyemmm semacam dah blanket tu. Muehehe.. Kira bebaloi gak lah sebab dah sehat walafiat dah kan. Besok tak boleh la ngelat tak nak puasa :'( hikhikhik Anyway, Salam Ramadhan buat semua yang baca entry aku ni eh. Harap-harap Ramadhan kita tahun ni lebih baik dari yang sebelum-sebelum ni. Amin~~

- gambar sekadar hiasan -




P/s : Yey baju raya dah siap. Tak sabar nak boria satu family raya nanti :)))