Friends

Friday, July 15

my upu result

woottt woottt~~ haa hari ni nak update pasal aku punya result upu yang dah boleh cek tengahari tadi...





mula mula tau dapat kos ni aku macam nak nanges air mata darah kot.. panggil habis kakak kakak aku mak abah aku tok aku semua panggil tanya 'kos gapo nie????'.. sumpah nak nanges... dah la pangkal nama dia ada tules 'sains' lagi la buat aku cam sadis sebab sejak habis matrik memang aku tekad nak lari pecut 100 meter dari subjek sains.. serik habis aku dengan sains tambah tambah sekali kimia... eurghh memang bila exam, paper kimia memang tak bepehak pada aku langsung.. sedeyhh... even aku study kimia seploh jam aku study fizik seploh minit pun still mark fizik aku better dari kimia.. hampeh betul





bila tanya kakak kakak aku semua tak tau pasal kos ni.. tu lagi la buat aku super sedih kowt dapat kos tak glamer... tsk tsk.. tapi bila begoogle tadi aku rasa cam not bad jugak la kos ni.. 90 peratus belajar matematik dan lagi seploh peratus berkaitan dengan software camtu la kot... oke la tu maths!! pastuh nanti bila part kerja nanti aku ni kira macam decision maker la.. contohnya macam ada dua bahan.. bahan A dengan bahan B.... aku la yang nak kena decide bahan mana yang terbaik nak pilih.. lebih kurang macam tu la kalau dari hasil aku begoogle tadi.. dan kos ni pun dalam banyak banyak universiti kat malaysia ni ada tawar kat dua u ja kalau ikot kat sini >>










secara jujur nya aku agak down jugak biladapat tau kawan kawan aku semua dapat kos kos yang up up.. yang top top... uishh... semua kepala engineering semua youuu.. segan pulak aku nak bagi tau depa kos aku yang tak glamer niiii.. tsk... haha.. apa pun tahniah untuk kamu semua kawan kawan ku..!






sekarang aku besyukur dengan apa yang aku dapat.. at least aku dapat dari yang tak dapat mana mana tu [ada ke?] lagi kesiannn... mungkin ni yang terbaik untuk aku.. siapa tahu kan???? bak kata kakak aku tuhan ada lah perancang yang terbaik!!! yeahhh i agree with you kakak.. hehe












p/s : seronok dapat u tepi rumah.. bhahaha

16 comments:

Marina said...

tahniah...org dpt kos engineering tak semestinyer pasaran keje byk..kadang bayaran gaji tak berbaloi dengan mase 4 tahun yg dihabiskan utk blaja...itu semua rezeki masing2...

sherotpetot said...

tq dear..
btul2... rzki msg2 tuhan da tntu kn
kta bt yg tbaik jer lah



tnak main2 mcm dlu gi dh.. heeeeeeeee

Fiq Fikri said...

singgah dan follow awk jum singgah blog lelaki geek
http://fiqqie91blog.blogspot.com/

sherotpetot said...

thx
followed

.izzati liyana. said...

bersyukur jelah jalan yang terbaik. adalah hikmahnya tu. :)

IEQAH said...

Bersyukurlaaa..selamat maju jaya

sherotpetot said...

@.izzati liyana.
yes2..
stiap yg blaku ada hkmah ny kann

sherotpetot said...

@IEQAH
syukurrrrr..
thx ya ^____^

Eza Boom Boom :) said...

tahniaahhh! hehe, rezeki tu jangan ditolaak :). Doakan yang terbaik untuk awak...

Lang Abdullah said...

erm sekurang2nya kamu masih diberi peluang..cuba bayangkan org yg btul2 nak tapi tidak berpeluang...erm rezeki tuhan ada di mana2..kadang2 lom tentu apa yg kita belajar akan dipergunakan dalam kehidupan..x pe lah,datang dulu...tgk mcm mana..kemudian minat blh dipupuk..mcm sy,mula2 langsung tak minat dan x pernah tahu..lama2 sendiri minat itu datang...yg penting usaha ke arah itu ada..semoga berjaya menjadi seorang pelajar yg terbaik..amin

GaDis BuTtErFLy said...

tahniah sbb berjaya lanjutkn study.. jgn sesekaali pandang rendah pd kos2 mcm nie... kos2 mcm nie sbenarnya bnyak gunanya.. bergembirala.. ceria2 selalu :)

sherotpetot said...

@Eza Boom Boom :)
maut jgn d carik
haha trima ksih awk

sherotpetot said...

@Lang Abdullah
trima kasih lang
btul sy ad bca kt paper bru2 ni ada prnt mngadu ank dia ta dpat twaran mna2
syukur sgt sy dpat wlopun ponter sy ckup2 mkan jah
alhamdulillah..

sherotpetot said...

@GaDis BuTtErFLy
insyaAllah..
thx byak awk.

Cik Ieda said...

Salam sherot~

Kos tu banyak mengira. Haha. Sebab tu kos kak ngah saya juga. Nama memang pelik.

Good Luck ye!

Done follow you back ;)

sherotpetot said...

@Cik Ieda
ws
ha tu la byk maths
insyallah bole ikot kot nti
trima ksih ieda