Friends

Saturday, July 23

hi hi hi5

asslamualaikum. hi.. pagi pagi kalau tiba tiba aku bangun awal mesti aku layan citer nih. best wohh.. dulu masa kecik kecik mana layan citer macam macam nih. kalau nak layan aku layan citer ganaz ganaz macam citer sailormoon ke, dragonballz ke, otomen, kluangman. bahaha ganaz x?ganaz x? ta ganaz pownn =.="

dah besar panjang ni baru nak layan citer ayu ayu manja manja comel comel macam citer nihh... hehehe

fely tu chantekkk lah!!

boleh join depa joget depan tebesen. ngee~ kira macam excercise la jugak kot. dah lama dah tak excercise dekat pat bulan aku kat rumah ni makan tido makan tido jaa. naik lemaw dah badan aku ni ha.. pewot pun dah ke depan dah. pehhh


6 comments:

bombay said...

selalu gak nampak kat tv pg2..tp x minat..hehe

sherotpetot said...

ngee citer bdak2 kot tu yg awk x mnat
sy sukeeee.. hehe

nikmira kamaz said...

betol2,,,kdg2 time bangon awl, terpasang gak cite neyh,,,pastu tiru aksi dance dyorg,,,(lagak kiut) haha

sherotpetot said...

haha bla lg nk lgak kiut nik..

Fazil Hamid said...

salam perkenalan...
sudi2 lawat sy..

sherotpetot said...

salam kenalan