Friends

Sunday, June 26

pizzah hut

assalam yb yb sekalian.. haritue bawak budak kicik ni gi pizza hut... ngee mokcik mokcik dia yang teringin nak makan pizza sebenornya..


macam biasakk makan pizza kat restoran yang sama macam yang aku makan haritue.. ada aku ceta kat entry nih [klik jangan tak klik] kat sini sevis kerek siket.. berapa kali aku tekan button call tak datang datang jugak si waitress tu.. hampehz


oke menu pilihan aku hari ni adalahhh.. ceyy bajet jalan jalan cari makan lah tue... ehee

pepperoni pizza

chicken wings yang takda rupa wing.. haha

meatball bologaise spageti [check spelling]
strawberry yoghurt smoothie

dannn... beef meatballz dengan sos marsala


semua yang aku makan tu semua kena share dengan budak kicik nih.. bhaha... tapi bila part dia dapat eskem langshong dia tak pelawa aku.. tengok aku pun slekk jer... sampai hati kaw kakak :'(



dah kenyang dukjeling jeling pulak kat playground kat sebelah tu.. nak gi main latewww.. moksu dah tau dah kakak tuhhh.. hehe


masa main tu boleh pulak nanges sebab orang ajak balik.. muahaha tak macho ler mung ni kakak



ok babai