Friends

Sunday, May 8

saya sayang mak saya

selamat hari ibu kepada semua ibu kat dunia ni.. terutamanya kat merekamereka ini >>>


arwah makcik pah
alfatihah.. arwah ni yang jaga aku masa kecikkecik dulu time mak ngan abah keja... dia ni jiran depan rumah aku ja..dulu aku panggei dia mak...hehe terikutikut anakanak dia panggei dia..aku pon panggei sekali.. arwah dah meninggal dua tiga tahun lepas je kalau aku tak salah.. sebab kencing manis kut.. wallahualam~

aku kat rumah makcik pah

along
kakak aku yang paling sulong sekali.. dulu aku le duk teman dia pi dating dengan abang yat [bajet bagitau mak keluar dengan adik ar]... alihalih sekarang abang yat dah jadi abang ipar aku dah pon.. along pon dah jadi mak orang.. bukan satu tapi dua orang dah... duadua comel duadua cuwitt dan nakalz.. hehe

kiri angah kanan along
adik harraz
kakak hannah

angah
opss angah celebrate next year lahhh


puan nora'ini binti ahmad
palingggg special sekali buat mak yang terchenta..  i lebiu makkk



untuk anakanak semua moh layan lagu ini sekijap.. hargai lah ibu anda selagi mereka masih bernyawa[pesanan penaja] >>>


republic of brickfield- terima kasih

duhai ibu lihatlah anakmu yang dalam kerinduan
berdiri aku disini berjauhan darimu
walaupun kini kita terpisah kau tetap ku puja
jasamu itu tetap ku kenang sehingga ke akhirnya

terima kasih aku ucapkan
kepada ibuku yang tersayang
duhai ibu
terima kasih ku ucapkan

duhai ibu kumerindui belaian kasihmu
mengharungi kehidupan ini terasa kehilangan
aku menyusun jari jemariku mohon kemaafanmu
semoga damailah kau disana atas kehendaknya

terima kasih aku ucapkan
kepada ibuku yang tersayang
terima kasih aku ucapkan
kepada ibuku yang tercinta
duhai ibu
terima kasih ku ucapkan

No comments: